Persbericht 26 januari 2015

kloomp_logo_originalMeersje Bedank !! dat geer neet op oos gesjtump höb veur de LVK finaal. Noe höbbe veer vriedig tenminste unne extra vrieje daag in aanloup nao de Kloompezitting. ‘Historisch laag’ waor ut aantal GSM sjtumme veur de Kloomp volges de LVK jury. Welgeteld 5 luuj höbbe hun sjtum op oos oetgebrach. Dat is minder dan oos eige leje aantal. Veer wille die 5 fans dan auch geire bedanke en beeje hun un graties entreekaart aan veur de Kloompe zitting van a.s. Zondag 1 febrewari bie cafe Langs de Beek.
Inklusief ein pilske en ein tleurke kouw sjotel.

Op ut ALVK wiste veer auch al geine indruk te maake behalve ut rech op sjlaope tege un moer van Luc en ‘de Jean Luc Groenteman wisselpokaal’ um te touvere tot un nuuj prinsemöts veur Bram. Waal höbbe veer dao geweldige nuuj artieste weite vas te legke veur oos Kloompezitting. Nog mjeh artieste zult geer vraoge en ut programma waor al zwah vol? Jao nog mjeh artieste, wat dach geer van Dion Gaus van de PVV? Deh deeg dao un act es jurylid verkleid es pooier. Wiejer höbbe veer nog vastgelag: Ohne Bezej oet Sustere (dit leedje geit ech nörriges euver), Sjroebelgeire oet Budel (proost), Ut zit um in ut Zaod oet Kloetinge (jackie kwakkie), duo Penspien oet Parkstad (ga je mee nog eentje drinke heem) en Guus en Anja oet Catsop (Lena toe en Lampekap).
En nog sjteeds melde zich artieste aan veur dit grwat podium. Hub Adriaans?? Who the fuck is … Alleh dan mer umdat heer zwah geire wil.
En veer hauwe al euvereinsjtumming met de fiendelafleur van Limburg. Want veer beginne um 14.11 mit unne kovver van Lenis Reubzaat mit de soep die lekkere ertesoep. Daonao aan ein sjtök door: La Pampa, Patrick Muijtjens, Jan Kanarie, Stef Pedaal, De winnaars van ut LVK, De winnaars van het ALVK, Der Fonz, Ich en die anger zwei, Span & Spik, de knikkerplisie, Altieddrop, Gaste van Haufvaste, Zugabe, Kippevel, May Krapai en Juul Krepuul, Duf en Nuchter, De Sjtummingmeekersj, Sjarel en Harra, de Picantos (als we tenminste met de manager overeenstemming vinden).
Veer waore nog in euverlegk mit unne waardeloze buutreedner, meh deih waor zwah sjleg, deih höbbe ze dit weekend ut zieke hoes ingehouwe.
En wiejer zeen veer nog sjteeds neet roond mit W-dreej, de Toddezek, de Weirknöppele, Big Beppie, Bennie en Hoondervel.
Zwah es geer zeet alle reeje um 2 fibrewarie unne verlofdaag te pakke.
Beleefd uitnodigend, de Kloomp en oos gasvrouw Langs de Beek.
Vastelaovend saame en geneet d’r van.
Nieuwe leden voor de Kloomp kunnen zich opgeven bij Jo Geraerds aan de pletsmolen. Moeten wel kunnen stemmen met een GSM

1. 20 January 2016

Hey wiexers,

ig hup 3 kiej gestump mer mien vergoeding is nog neet binne
    es ut vriedig neet in orde is kriet ger ze oppe pans veurdat ger de buun opsjraavelt

Alaaf ouwoer

2. 18 August 2016

It’s spooky how clever some ppl are. Thanks!

3. 10 October 2016

Păcat că nu am fost și eu, poate că prind altă lansare!!! Și atunci se vor vădi cele șapte capete ale mele, sînt sigur!

4. 16 January 2017

Merhaba,Belgeleri PTT kargo ile gönderdim. Son teslim saatinden önce ulaşmış görünüyor. Ancak sosyal yardımlar vakfının sitesinde belgeleri teslim etmemiş görünüyorum. Bilgi verebilir misiniz? Teşekkür ederim. Saygılarımla

5. 2 February 2017

Yes, that's the way i like it too! Reminds me of the good old days. You are right, nowadays, most of it come in the brown wax paper, no more banana leave fragrance 🙁